poniedziałek, 28 lipca 2014

Od nowa ~

Ohayoou!

Nie mam pojęcia od czego zacząć. Po kilku miesiącach przerwy, stwierdziłam, że chcę dalej blogować.
Dlatego też, zaczynam wszystko od nowa. Mam świetny pomysł na prowadzenie bloga i pisanie postów. 
Od dzisiaj tematyką będzie moda i fotografia, co za tym idzie: mniej wypocin o moim nudnym życiu, ale więcej zdjęć. Wpisy pojawiać się będą raz na tydzień, najprawdopodobniej w weekendy.
Już nie mogę się doczekać pierwszego postu do napisania. a Wy? :)



(zmieniłam kolor włosów. jestem blondynką!)

ask | tumblr

3 komentarze:

  1. czekamy, czekamy na wpis <333

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ci w blondzie.
    nie mogę się doczekać następnego postu (ma być w nim dużo zdjęć!)
    coś czuję, że teraz twój blog będzie ciekawszy c;
    1 raz w tygodniu tylko?
    a może jednak 2, co? :c
    pozdrawiam, twoja zajebista przyjaciółka Sofijacz ~

    OdpowiedzUsuń

~ Każdy komentarz pozostawiony przy poście = uśmiech do monitora.
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
~ Nie moderuję komentarzy.
~ Tak, odpisuję na pytania w komentarzach.
~ Tak, rewanżuję się komentarzami (niektórymi).
~ Jeżeli napiszesz komentarz typu 'fajny blog', nie licz na rewanż.
Pozdrawiam, Nicole c: